12 października 2014

Taki jestem rysunkowy...



Szanowni Państwo, dziś zaprezentuję wam nie byle co.
M. od roku z górką namawiała K. na stworzenie logaska blogaska.
K. to nawet całkiem zdolny jest w te klocki, jego branża w końcu.
Maluje od niechcenia i w kolorze więc wydawałoby się idealny kandydat.
No niestety, chłopak pozostał nieugięty i nie podatny na psie i kobiece wdzięki.
Raz chwycił za długopis ale efekt był marny raczej.
M. znudziło się więc bezowocne jęczenie i sama wzięła się do roboty.
Prób było kilka. Mniej i bardziej udanych ale do dziś raczej więcej było tych pierwszych.
Dziś za to od rana pozowałem a ta próbowała ponownie wykrzesać z siebie szczątki talentu.
W międzyczasie 3 razu usnąłem i rzygnąłem żółcią ale było warto.
Efekty współpracy prezentuje poniżej (patrz też : nowa favikonka )
Nie zdziwcie się jeśli wkrótce zobaczycie wlepki z moją podobizną na mieście...


Stefcik by Kuba


nowe logo w technikolorze


Stefcikowi będzie miło, jeśli skomentujesz nie skrytykujesz.