4 kwietnia 2013

Z czego składa się bokser

Obejrzałem ostatnio z M. strasznie irytujący filmik na YT.
Film miał być o jamniczku ale wydaje mi się, że raczej nie był.
Jakiś kolo durnowatym głosem zaczął  opowiadać "Z czego składa się jamiczek" ale cos mu chyba nie wyszło. Tak czy inaczej skłoniło mnie to do rozmyślań z czego składa się bokser. Zainspirowany wpisem początkujacej blogerki Ciciuy postanowiłem się sobie lepiej przyjrzeć i podzielić z Wami swoimi obserwacjami.

Z tego co widzę to składam się z łap, plecków i brzucha. Wszystko to pokryte jest włosami, duuuużo włosów w kolorze snickersa (może dlatego mówią o mnie, że jestem "słodziak"). Duuuużo mam też zmarszczek. One się przydają bo nadają mi inteligentniejszego looku.
Na brzuchu mam siurka a ciut dalej jajka- moja duma!

Odkąd nauczyłem się stoić i przeglądać w lustrze wiem, że mam też mordę. Morda jest piękna i służy do jedzenia. Od M. wiem, że mam też "śmierdzącą dupę" ale tej części do dziś nie potrafię zlokalizować.




 



Z filmu dowiedziałem się również, że jamniczek posiada trzy stany emocjonalne. 
Ja mam ich co najmniej pięć:
- "chce spać"
-"jestem głodny"
- "chce siku"
- "chce spać"
- "pobaw się ze mną bo cię obślinię"

Więcej nie rozpoznaję.

Dorwałem gdzieś atlas biologiczny i generalnie widzę, że podchodzę pod organizm wielokomórkowy, złożony choć raczej nieskomplikowany w obsłudze.





Stefcikowi będzie miło, jeśli skomentujesz nie skrytykujesz.